pondelok 3. decembra 2012

Autorské šílenství 1


Meme z dieľne Wolf draven. Cielom je predstaviť autora, od ktorého mám dve až viac kníh. Toto meme budem na svoj blog dávať nepravideľne (predsa len, nemám doma kníhkupectvo) v pondelok.

Ako prvú som sa rozhodla predstaviť L.J.Smith, ktorú vlastne predstavovať ani netreba, pretože ju všetci určite dobre poznáte. Spoznala som ju už pred pár rokmi... Táto skvelá spisovateľka napísala série ako Upírske denníky, Tajný kruh, Temné vízie, Stefanove denníky či Ríša temnoty. Ja mám od nej doma celú zbierku Upírskych denníkov, takže som sa rozhodla, že vám ju ukážem :). Knihy 1-4 sú v darčekovom boxe a teda v pevenj väzbe :)



Avšak nie veľmi pozitívnu recenziu na 11&12 nájdete TU a recenziu na tretí diel Stefanovyv denníkov nájdete TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.