streda 5. decembra 2012

Monster high 2 - Príšera od susedov (Lisi Harrisonová)

Originálny názov - Monster high - The ghoul next door
Séria - Monster high
Diel - druhý
Vydavateľstvo - IKAR
Rok vydania - 2012
Väzba - pevná
Počet strán - 230

Anotácia
Cleo kraľovala celej Merstonskej strednej škole, uznávali ju raritné aj obyčajské decká, aj všetci medzi tým. Lenže zrazu jej zaslúženú pozornosť kradnú Frankie a Melody, otravné nové baby, z ktorých sa jej od zlosti až lepia mihalnice. Keď Cleo dostane úžasnú ponuku na fotenie pre Teen Vogue, predpokladá, že je všetko na dobrej ceste... ale vzápätí ju kamarátky zradia pre nejaký film... film, ktorý spískali Frankie a Melody! Získa kráľovná neverných poddaných späť?

Postavy
Čo sa týka postáv, vadila mi Frankie - prišla mi dosť naivná. V pohode boli Melody aj Cleo. Cleo je taká... no proste princezná. A Melody? Asi jediná normálna :)
A nášho schyzofrenika Jacksona som tiež nemala veľmi v láske - viacej som si obľúbila D.J, hoci sme si ho veľa neužili. Bekka mi tak príšerne liezla na narvy, že by som ju najradšaj zabila.
Deuce bol v pohode - konečne chlap medúzak :) Brett mi tiež nevadil.

Môj názor
Začnem tým, že mi strašne ale strašne liezol na nervy ten ich slovník. A že akože cool. Autorka to tým slangom strašne prehnala. Frankiene obľúbené Tisícvoltové! od Cleo to To je totálne na krokodíla alebo výraz raritných na nás, normálnych obyčajských ľudí. Vhodné pre jedenásťročných. Nie, ďakujem.
A tá panika. No bože, tak príšery, preto sa Zem neprestane točiť ani nepraskne Ozónová vrstva.
Kniha mi prišla maximálne povrchná, bez nejakého toho zaujímavejšieho deju.

Myslím,že som konečne pochopila prečo akurát z tohoto sa stal taký boom bábik. No uznajte, viete si predstaviť, že prídete do Dráčika a nájdete niekoľko druhov bábik Katniss, Galea alebo Peetu?

Taktiež som nechápala, ako sa mi mohol páčiť prvý diel. Okej, čítala som ho tak pred pol rokom, možno ten odstup robil svoje, ale aj tak...

Ale aby sa nepovedalo, že som výsadne proti, tak tu mám na knihu aj odporúčanie - Ak máte jedenásť/dvanásť a s fantasy a príšerami akurát začínate, je to kniha akurát napísaná pre vás...

Moje hodnotenie knihy je 1,5/5 a aj to viac-menej za titulku, ktorá je najväčšie plus celej knihy...


4 komentáre:

  1. Moja sestra miluje Monster High, ale samozrejme tie bábiky! Ale keď sa ponúknem, že jej kúpim tú knižku, podľa čoho je seriál, tak na mňa ziape, že ona nečíta. Čím je staršia, tým viac si myslíme, že je adoptovaná 8D

    "To je totálne na krokodíla" - to čo je? :O to som v živote nepočula 8D asi si tú knihu teda ani len neprečítam 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě je tedy dvanáct,ale jakmile jsem viděla název byla jsem zhnusená!Tihlety knížky nepochopím..Jak to někoho může chytnou?Je to vážně zajímavý děj,ale příběh naprosto o ničem,nezajímavý...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa jednotka z nejakého dôvodu páčila :D Nechápem to ;) Ale má to aspoň pekné obálky :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.