streda 5. decembra 2012

Waiting on wednesday 3


Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the Spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.











Príbeh lásky Damena a Ever uchvátil milióny čitateľov po celom svete. Spoločná cesta ich nakoniec privedie k veľkolepému záveru! Najväčší nepriatelia sú už porazení a Damen s Ever sa môžu sústrediť na prekonanie poslednej prekážky – oslobodiť Damena zo zajatia jedu, ktorý mu koluje v žilách. Ever musí objaviť ten správny protijed, aby konečne pocítila Damenov dotyk. Túžba byť opäť spolu ich však zavedie do temného srdca Letozeme. Vo vyprahnutej krajine nikdy nekončiaceho dažďa odhalia Ever a Damen tajomstvo, o akom nemali ani potuchy. Musia sa tak postaviť zoči-voči tomu, prečo osud ich láske stále hádzal polená pod nohy. A len potom, keď je aj posledná záhada rozuzlená, budúcnosť Ever a Damena visí na vlásku. Na rozhodnutí, ktoré môže ohroziť všetko a všetkých... dokonca aj nesmrteľných.

Na poslednú časť série sa fakt teším, séria bola skvelá, takže som zvedavá, ako to autorka ukončí :)

4 komentáre:

  1. ja som sa nepustila ešte ani do 1. časti, tak to by som mala napraviť, keď je to také dobré 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážně se ti to tak líbilo? Možná je to tím, že jsem zatím četla jenom první díl, ale byla jsem hodně zklamaná až zhrozená a doteď lituji, že jsem si ho koupila...Momentálně se odhodlávám k přečtení dalších dílů :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pacit sa mi to pacilo, som zvedava na koniec, ale urcite by som to necitala znova

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.