utorok 7. mája 2013

Obálková vojna 21


Moje meme. V skratke ide o to, porovnať pár verzí obálok určitej knihy z rôznych krajín.
 
  
Dnes len dve verzie obálky. Erebosa som nečítala, ani sa nechystám, ale obálky sa mi páčia. Prvá obálka je nová, druhé české vydanie. Musím povedať, že obálka ma zaujala, ale pripomína mi knihu Čísla. Páčia sa mi použité farby. Akurát mi vadí ten biely prúžok. To ako načo? Druhú obálku poznáme všetci. Je to obálka originálu, ktorú sme prevzali aj my aj češi v prvom vydaní. Možno to bude znieť povrchne, ale strašne mi tam vadí to obočie. Inak sa mi obálka páči. Vyzerá zaujímavo a upúta na prvý pohľad.

1. miesto - Originál, Slovensko, Česko: 1.vydanie
2. miesto -  Česko: 2. vydanie

1 komentár:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.