utorok 2. júla 2013

Top týždňa 1 - Obľúbené postavy


Meme od Luu.

Začnem ženskými hrdinkami, pretože tých je menej :) Väčšina ma totiž totálne štve. 

Hermiona Grangerová (Harry Potter)
Hermionu som si zamilovala už strašne dávno. Je múdra, šikovná, kamaráti sa s Harrym a Ronom... a chodí do Rokfortu.
Okrem toho, Emma Watson ju stvárnila naozaj skvele a Hermionu by som si ani inak predstaviť nevedela...








Luna Lovegoodová (Harry Potter)
Nemohla som si pomôcť a musela som sem dať aj ju. Mám ju veľmi rada. Je totálne šialená, ale koho to trápi? Proste je nezabudnuteľná. A tiež má naušnice z redkvičiek... Ktovie, možno raz bude mať/mala aj náušnice alebo náhrdelník z rajčín. Koho by to prekvapilo?
A Evanna Lynch ju tiež stvárnila dokonale, dokonca k nej úplne sadol aj slovenský dabing. Yeah!





Wendy Everly (Tryle trilogy)
Sama som bola prekvapená, ako som si obľúbila Wendy. Hoci na ňu padlo bremeno vládnutia, tak zostala silná a zvládala to. Ja by som sa pravdepodobne zosypala. Keď som bola malá a tak ako asi väčšina dievčat som chcela byť princeznou, tak som chcela iba ľuďom rozkazovať, nosiť krásne rozprávkové šaty a mať všetko, čo si zažiadam. O povinnosti som nestála... A nestála by som o ne ani dnes. 
Ale Wendy to zvládla bravúrne a za to ju obdivujem...





Tris Priorová (Divergencia)
Tris je odvážna a ide si za svojim, To sa cení, nie?





Damon Salvatore (Upírske denníky)
No áno, zas. Ale vás to už neprekvapuje, že? Obľúbila som si ho hneď, ako sa v knihe prvý krát objavil a potom sa to ešte znásobilo, keď som si pozrela seriál. 
A odvtedy je mojou najobľúbenejšou postavou (hoci musím uznať, že Ian Somerhalder robí svoje...)





Loki Staadt (Tryle trilogy)
Čo by to bol za zoznam, keby sa tu neobjavil nikto s menom Loki? Áno, viem, už som z toho šialená, tí čo ma máte na facebooku viete. Ale ja mám asi slabosť na každého s týmto menom a tento tu nie je výnimkou. V knihe bol strašne zlatý, nedalo sa neobľúbiť si ho... okrem toho, som mala inak na výber len Finna a tak zle na tom zas nie som, no...
Mimochodom, ak by sa to raz malo natočiť (a ja fakt dúfam, že nie, lebo by ma asi porazilo, keby sem obsadili niekoho škaredého... Kto by sa na tú rolu vôbec nehodil... Ako Tobiasa v Divergencii...), tak by mi vôbec nevadilo, keby do role Lokiho obsadili Alexa Pettyfera. Ale musel by vypadať tak, ako na tejto fotke!!!

Christian Grey (Fifty shades) 
Na tohoto tu mám proste slabosť. Nepýtajte sa ma prečo, netuším, ale je skvelý. A ehm...
Super bol aj v jednotke, ale v dvojke je absolútne super, úžasný, romantický (a že mi to vôbec nevadí) a zároveň stále ten istý maniak posadnutý kontrolou.






Miseag Mursa (Mariotovi dediči)
Milujem toho chalana. Ak ste ešte nečítali Mariotovych dedičov, tak robíte veľkú chybu a mali by ste ju rýchlo napraviť. Kým nebude neskoro. 








Pán Darcy (Pýcha a predsudok)
To len tak, aby som neostala len pri súčastnej literatúre... Okrem toho si myslím, že Pýcha a predsudok nám stále má čo dať.
Navyše milujem, keď sa chlapi v tých knihách zmenia. Respektíve, len ku hrdinkám. Ale to bohato stačí. Niežeby ich čitateľky nemilovali už odzačiatku... :D






Tobias (Divergencia)
No a posledný je už vyššie spomínaný Tobias z Divergencie. V knihe je úplne úžasný (čo je samozrejmé, inak by som ho sem nedala), takže okomentujem radšej herca. Stále dúfam, že je to len nejaký kanadský žartík, že v skutočnosti si Tobiasa zahrá niekto iný. Takto on predsa nevyzerá! Je to des a hrôza. a to vôbec nezveličujem. 

3 komentáre:

  1. Damon Salvatore - tak ten je naprosto božskej! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hermiona a Lenka (Luna)! Tleskám :) Divergenci mám ráda jako celek, o jednotlivých postavách jsem moc nepřemýšlela... :) Ostatní jsem nečetla, tak nemůžu soudit, ale obdivuji a cením si toho, že se při všeobecné nenávisti k 50 shades hlásíš k tomu, že máš je máš ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Divergencia má skvelé obe hlavné postavy, to sa moc často nestáva :)
      Fifty shades som prečítala celé, dvojka sa mi veľmi páčila, trojka už bola o ničom. Tam už sa mi aj Christian páčil o moc menej,.ale dovtedy som ho proste mala rada :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.