nedeľa 1. septembra 2013

On my wishlist 39


On my Wishlist je týždenné meme, ktoré poriada Book Chick City. Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si prajete mať doma.





Nata Sabová patrí medzi moje najobľúbenejšie slovenské autorky. Jej knihy sú premyslené, originálne a naozaj skvelé. Ochrankyňa bola skvelá, Neodoľateľné vábenie sa mi tiež páčilo a Zuzanina skrytá tvár je jediná kniha, ktorú som od nej ešte nečítala. A nakoľko mám Hry o lásku doma, rada by som si doplnila zbierku :)

5 komentárov:

  1. Po tejto autorke pokukujem, ale neviem čo by som si mala prečítať :) Ale láka ma tá ochrankyňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ochrankyňu určite :) Alebo poprípade Hry o lásku :)

      Odstrániť
    2. Doporučujem prečítať všetky knihy :) Určite sa ti zapáčia :)

      Odstrániť
  2. Tak túto voľbu ti úplne schvaľujem. Mne chýbali iba Hry o lásku, ale aj tie už mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa chystám na svoju premiéru s touto autorkou - na Hry o lásku. Ak sa mit o bude páčiť, tak určite siahnem aj po jej ďalších knihách.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.