nedeľa 9. marca 2014

Týždeň v GIFoch alebo opäť horská dráha

V pondelok ma neskutočne naštvali spolužiačky. Ak sledujete FB viete. Ja už proste knihy viac požičiavať nebudem. Iba tým, ktorým stopercentne verím. Nie tým, čo použijú knihu ako podložku pod otvorenú fľašu...



V utorok som už od rána nemala dobrý deň. Hneď taký detail, že som musela vstávať na nultú...


Potom som zistila, že som si doma zabudla slúchadlá. Samozrejme, že v utorok je kreslenie a tam ich nutne potrebujem...


Nie, nikto mi nepomohol, musela som byť celé tri hodiny bez nich...


Človek by si myslel, že to bude už dosť, ale očividne nie. Nechcem to už rozrývať, ten článok ste čítali. A už ho proste neriešte...


Ale stala sa mi aj dobrá vec. Počuli ste už o novom slovenskom vydavateľstve Riga? Ja nie. Predtým, než ma oslovili oni s návrhom na spoluprácu. Je to úžasné, to už sú druhí, čo ma oslovili sami od seba. 


V stredu nám odpadli posledné dve hodiny, takže som miesto šiestou končila už štvrtou hodinou. Síce som išla na nultú (a radšej by som bola v škole dlhšie a pospala si), ale aj tak to bolo fajn...


Vo štvrtok nám zase odpadla posledná hodina.. Nie je možné..!


A potom sa stalo niečo neuveriteľné... Pred týmto týždňom nám celé veky nič neodpadlo a teraz tri dni po sebe? Aj v piatok som končila o hodinu skôr
(Ako tak poznám našu školu, tak to bolo na najbližšie tri mesiace dopredu :D)


Mali sme v piatok doma taký milý rodinný večer. Celkom neplánovane :D Len sme počúvali pesničky a tak a ja som si o jedenástej uvedomila, že už pred troma hodinami som si chcela ísť čítať. Úplne som sa zabudla :D Tak som šla rovno spať. Ale páčilo sa mi to :)


Neznášam všetko to výtvarné... Tak najprv aj mesiac nijaké úlohy a potom nám nakydajú všetko naraz??! Ako to mám asi všetko postíhať?


Nakreslila som ale toto...


Chudáčik Ben. Tak dopadne, keď ho nakresli niekto, kto nevie kresliť. Teda niežeby kresba ako taká bola fakt zlá, ale on sa absolútne nepodobá...
Prepáč Ben.




No nič, včera som bola u kamarátky. Pozerali sme Thora 2, pustila som jej prvého Sherlocka a tak :D 


Našťastie sa jej páčil... síce až ku koncu ju to začalo poriadne baviť, ale čo, účel to splnilo a povedala, že si pozrie aj ďalšie :D 


Vrátila som sa od nej skôr, pretože mi bolo fakt zle... To je ako naschvál.. Nechutná náhoda. Skoro vždy, keď som u nej, tak mi je nejako zle. Či už ma hlava bolí, alebo mám príšerné kŕče, alebo tak...


Absolútne sa mi nechce čítať. Už od utorka čítam... no, nie som si istá, či sa to dá za čítanie považovať... Sukubu a nie som ešte ani v polovici. Proste sa mi nechce a rozptyluje ma všetko navôkol... A tiež mám rozčítaného Harryho 2, aspoň to som čítala :D 


A teraz je už nedeľa a och, zajtra už do školy....



6 komentárov:

  1. Aj mne sa teraz všetko nakopilo. Dva mesiace žiadne písomky (to je fakt nezvyčajne) a teraz 6 za sebou. To budú úžasne dva týždene.
    Riga aj mňa oslovila, no neviem či spoluprácu príjmem. Knihy od slovenských autorou moc v obľube nemám, tak asi by som si vybrať nevedela.
    Náhodou tá kresba je pekná a aspoň tam podoba je, nechci vedieť ako by to u mňa vyzeralo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zase to kreslenie sme mali. Len nám nedávali úlohy. Aspoň nie toľko. Iba raz za čas :D
      Zatiaľ ma od nich nezaujala ani jedna kniha. Ja proti slovenským autorom absolútne nič nemám, rada si niečo prečítam, len z tých dvoch kníh ma zatiaľ nezaujala ani jedna. Ale je to milé :D
      Ja tam tú podobu absolútne nevidím... Chudáčik... :D

      Odstrániť
  2. Oh, chudák, zo začiatku si mala riadnu smolu, ale zase, tie odpadnuté hodiny ti závidím.:) Kresba je podľa mňa super a ten koniec - súhlas. Strašne sa mi tam zajtra nechce ísť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odpadnuté hodiny boli skvelé, ale teraz nám zase dlho nič neodpadne určite... A kresba... sama osebe nie je taká katastrofálna, len sa absolútne nepodobá na predlohu :D

      Odstrániť
  3. Taky se mi vůbec nechce číst. Potíž je v tom, že já prostě a jednoduše musím. Mám teď necelejch čtyřiadvacet hodin na 188 stránek. A to jsem skoro 200 stránek přečetla jen za víkend. A značně nedobrovolně... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne ťa chápem :D Ja to síce nemám nejaké povinné do školy, ale mám toho také množstvo... Recenzáky, knihy, ktoré mám doma a akosi sa mi tu množia... Uffff! :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.