nedeľa 6. júla 2014

Hitparáda kníh - jún



Najlepšia kniha
Analfabetka, ktorá vedela počítať (Jonas Jonasson)
Minulý mesiac som prečítala hneď tri knihy, ktoré si zaslúžili plný počet TARDIS (ešte Cress a Unite me). Zvyšné dve však mali nejakú tú chybičku (typu Adam), zatiaľ čo Analfabetka bola dokonalá od prvých strán a užila som si ju úplne celú.
Recenzia TU.





Najhoršia kniha
Proroctví (Jostephine Angelini)
Toto bola taká neskutočná kravina, že si to ani neviete predstaviť. Tak neskutočne tupá hrdinka a absurdné situácie... Brutálne neuveriteľná a hlúpa kniha. Už ju nechcem viac vidieť. Vážne. Strata času.
Recenzia TU.





Najväčšie prekvapenie
Hrej tajně (Emma Hart)
Najväčšie prekvapenie za poslednú dobu. od tejto knihy som absolútne nič nečakala, ale naozaj sa mi moc páčila. Viac, než jednotka. Pokiaľ máte radi New adult knihy, tak táto by vám rozhodne nemala uniknúť! 
Recenzia TU.





Najväčšie sklamanie 
Panika (Lauren Oliver)
Tak toto je kniha, ktorú keby neprečítam, tak absolútne o nič neprídem. Bol to zbytočný príbeh, ktorý mi nič nedal a pritom to mal skvelý nápad, ktorý nebol zďaleka využitý.
Recenzia TU.





Najoriginálnejší príbeh
Cress (Marissa Meyer)
No čo vám poviem, celá táto séria má úžasný, originálny nápad, perfektné spracovanie a ja sa veľmi teším na Winter.
Recenzia TU.






Najnapínavejšia kniha
Jednou noho v hrobě (Jeaniene Frost)
Tak toto sa sem hodí asi najviac. A koniec-koncov, naozaj to malo dosť napínavé časti.
Recenzia TU.






Najvtipnejšia kniha
Analfabetka, ktorá vedela počítať (Jonas Jonasson)
Tu bol presne taký humor, aký mám rada. A ja som sa smiala celú knihu. Autor dokáže akúkoľvek tému pojať vtipne a absurdne.







Najnudnejšia kniha 
Žiarenie (Stephen King)
Táto kniha je 600 stranová bichla, ktorú keby skráti King o polovicu, tak by bola o moc lepšia. Strašne veľa opisov a zbytočných informácií. Kopu scén som len zbežne prebehla očami, inak by som ju čítala asi doteraz.
Recenzia TU.





Najromantickejšia kniha
Unite me (Tahereh Mafi)
Toto nebola romantická kniha v pravom slova zmysle. Žiadne otravné olizovačky, nič podobné. Ale v Destroy me bolo toľko citov, emócií, ktoré prechováva Warner k Juliette. Bolo to tak krásne a úžasné, že som sa doňho zamilovala. Znova.

Najočakávanejšia kniha
Túto knihu som si proste musela objednať, už som nemohla čakať dlhšie. A dúfala som, že ju prečítam do augusta, kedy výjde Rohohnená. Miesto toho som ju prečítala za dva dni a rozhodne to stálo za to.

Najkrajšia obálka
Posledný krát Unite me (nateraz), dobre? Ale ono to má proste nádhernú obálku, ktorou som sa kochala strašne veľa a žiadna júnová knižka mi ju proste nemôže prekonať.
Recenzia TU.

Najškaredšia obálka
Keď láska bolí, aj chlapi plačú (Ľubomír Piro)
Toto komentár ani nepotrebuje, vidíte sami.
Recenzia TU.







Hrdinka mesiaca 
Cat Crawfordová - Noční lovci
Cat je absolútne úžasná. Ryšavá bad-ass. To mi k šťastiu stačí :D








Hrdina mesiaca 
Kapitán Thorne - Cress
Nakoľko Warner už v tejto kategórii raz bol a ja som si určila pravidlá, že ich nebudem opakovať... (Načo si vymýšľam také hlúpe pravidlá?), tak je tu Thorne. Moje nové zlatíčko. Ale vážne, ten bol úžasný. Ďalší dôvod, prečo sa tak veľmi teším na Winter.





Pár mesiaca 
Juliette + Warner - Unite me
To, že sa v Destroy me Juliette nevyskytovala je irelevantné. Tí dvaja proste musia skončiť spolu. Síce celkom nechápem, čo na nej vidí, ale keď ju chce, tak mu to prajem z celého srdca :)



4 komentáre:

  1. Skvelý článok :) Vždy ma to baví čítať :) Rozmýšľam, že by som aj ja začala písať takéto články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednou nohou v hrobe bych si precetla moc rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa už chystám na trojku, určite odporúčam ;)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.