streda 23. júla 2014

Waiting on Wednesday 39


Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.

Po polroku (to už je toľko? :O) je tu opäť toto meme. Plánovala som to už dávnejšie, ale nikdy mi to nevychádzalo na stredu... no, to je fuk. Akú knihu som teda vybrala tentokrát?

Škola noci 11 - Odhalená (P.C.Cast & Kristin Cast)

Neferet, ktorá po páde z balkóna svojho apartmánu drasticky zmenila podobu, sa drží pri živote s jediným cieľom: znovu získať silu a hmotné telo. Musí sa skryť, aby mohla znova prežívať svoju minulosť v nádeji, že nájde kľúč k tomu, ako prežiť v súčasnosti. Predtým však zaútočí a pripraví o život človeka.
Po brutálnej vražde v Tulse vypukne panika. Obviňujú Školu noci, pretože smrť jednoznačne spôsobil upír. Zoey a ostatní v škole vedia, že nikto z nich s tým nemá nič spoločné. Kto teda zabil starostu Tulsy? Len čo polícia začne vyšetrovanie, napätie na oboch stranách sa ešte vystupňuje. Dallas sa neľútostne postaví proti Zoey a jej skupinke. Keď napokon napadne Stevie Rae a Shaunee, Thanatos musí urobiť rozhodný krok.
Medzitým sa niečo deje so Zoey. Cíti sa čudne, žije v ustavičnom strese, ani Stark jej nevie pomôcť uvoľniť sa. Nemuselo by to byť nič zvláštne, keďže mocná nesmrteľníčka je na slobode a Zoey sa zase nevie zorientovať vo svojich vzťahoch s chlapcami. Nepôsobí tu však aj niečo mocnejšie? Zoey to možno onedlho zistí. Svetlo a Temnota nie sú v rovnováhe, prebúdza sa stará mágia a tá si vždy žiada obeť.Vo vzrušujúcej jedenástej časti série Škola noci je ohrozená nielen Škola noci, ale aj Zoein život a duša. Pomôže jej prihoretý kŕdeľ?

Hovorte si o tejto sérii čo chcete, ja ju mám proste rada. Minulý týždeň som prečítala desiaty diel, takže teraz sa moc teším, až sa dostanem aj k tejto. Žiaľ, sériu nemám doma, takže túto potrebujem len požičať :D Dúfam, že ju už konečne knižnica kúpi (nemá ešte ani desiatku). Alebo ak by ju mal niekto z vás, tak sa vôbec nenahnevám, keby mi ju chcel požičať O:)

5 komentárov:

  1. Knížku si chci taky přečíst, protože jsem nedávno skončila u desítka a čekám, až se někde objeví nějak levně, nebo ji bude mít kámoška, která má celou sérii. Mě přijde zbytečný si ji kupovat, protože už to čtu jen proto, abych to dočetla. Je to super série, ale moc zdlouhavá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež nemám doma, prvých deväť som mala z knižnice a prišlo mi zbytočné to už dokupovávať. A tiež som dosť zvedavá, ako to skončí :)

      Odstrániť
  2. Já bych si ráda přečetla celou sérii. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Celá serie se mi zdá zajímavá, tak bych si ji rada precetla :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.