utorok 12. augusta 2014

Knižná spoveď 6


Tento projekt pochádza od Fanta light

Využila si niektoré knihy inak než na čítanie? 
Ako podložku pod niečo. Ale to také tie detské, mala som dve veľké knihy o... o.... už netuším, ale sem-tam som ju potrebovala ako podložku na kreslenie alebo tak. 

Napadá ťa ako ešte by sa dali knihy efektívne využiť? 
Ako zbraň? :D Ono na internete je kopu obrázkov ako ich ľudia kreatívne využívajú, trebárs ako origami a čokoľvek iné. Využití je kopa. Len ja som lenivá :D 

Dokážeš čítať viac kníh naraz, alebo radšej len jednu, aby si sa v tom nestratila? 
Akurát teraz ich mám rozčítaných celkom dosť :D Jednu v mobile a tri normálne :D Ale (hoci to nevidieť) najradšej mám rozčítanú len jednu. Dlho som mávala rozčítanú vždy len jednu.

Dostala si pri nejakej knihy záchvat smiechu? 
Jasné!

Čo ťa k tomu prinútilo? 
Hlášky postáv, absurdnosť deja, vtipné rozhovory... 

Plakala si pri nejakej knihe?
Ja som to už niekoľkokrát spomínala, dve také boli. 

Prečo? Vždy za to mohol koniec. Umrel ten, koho som mala fakt rada...

Plakala si niekedy pri knihe od smiechu? 
Aj to sa mi stalo :D 

Robíš pri čítaní niečo neobvyklého nejaký zlozvyk (obhryzávanie nechtov, muchlanie stránok...)?
Vždy keď začínam čítať nejakú knihu, tak sa pozriem, koľko má strán. A počas čítania ešte niekoľkokrát odrátavam, koľko mi chýba do konca. 

Keď čítaš, kde a v akej pozícií? 
Moje najobľúbenejšie miesto na čítanie je moja milovaná posteľ :D A väčšinou sedím a som opretá o stenu. Ale často tie pozície mením. 

Počuješ pri čítaní, keď na teba niekto volá? 
Ale áno, len to neznášam. Keď ma niekto ruší a ja som zabratá to tej knižky. 

Ruší ťa pri čítaní, keď ľudia okolo teba rozprávajú? 
Strašne. Lebo sa potom viac sústredím na to, čo hovoria ostatní. Aj keď sú to trebárs neznámi ľudia v autobuse. Pokiaľ sa rozprávajú, ale ja nerozumiem o čom, že viacero ľudí rozpráva naraz, tak to dokážem prežiť. Inak väčšinou vezmem slúchadlá a pustím si nahlas niečo, kde sa nespieva. 

Keď máš jednu knižku a páčila sa ti, chceš mať doma hneď všetky diely? 
Samozrejme. Potrebujem vedieť, ako to bude pokračovať, prípadne musím dozháňať diely :D Ale pokiaľ chcem naozaj vedieť, ako to bude pokračovať, tak neznášam nedokončené série. 

Akú sériu máš doma s najväčším počtom kúpených dielov? 
Asi mojich 10 Upírskych denníkov. 

Keď ťa nejako zaujal autor, snažíš sa od neho mať čo najviac diel? 
To záleží od autora. Niekedy tú jeho knihu fakt chcem mať a ani neviem, o čom vlastne má byť. Niekedy to záleží od anotácie, či ma zaujme tá. Že nepotrebujem mať nutne všetky jeho knihy. 

Od akého autora máš najviac knižiek? 
Asi od L.J. Smith. A tiež od Rowlingovej, Richelle Mead a Lucy Maud Montgomeryovej. I keď tie nie sú moje, ale skôr také rodinné. 

Vyhodil ti niekto niekedy tvoju rozčítanú knihu? 
Ehm... Raz som naštvala mamu a Ochrankyňa (z knižnice našťastie) letela oknom :D  Ale to bolo už dobré dva-tri roky dozadu :D

Čo si potom urobila? 
Bola som si ju zobrať a potom išla k babke :D (býva dve poschodia nad nami).

Praštila si niekedy niekoho knihou? 
Brata. Keď provokuje. 

Urobila by si to niekedy/opäť?
Jasné. Knihu mi to nepoškodí, brat prestane provokovať a ja budem mať lepší pocit :D 

Praštil ťa niekto niekedy knihou? 
Neviem. Možno zo srandy, len tak jemne? 

Akým najbizardnejším spôsobom si znehodnotila knižku? 
Nemám šajnu :D

Spadla ti niekedy knižka do vody? (jazero, rieka, vaňa, záchod...)
Do snehu. Bol to tuším No počkaj, zajac a ja som ju išla vrátiť do knižnice, keď sa mi roztrhla taška. 

Zaspala si niekedy pri čítaní? 
Nie. Ale stane sa, že som už taká unavená, že nie som už schopná vnímať ten text. To je počas školského roka :D 

Na aké miesto si obvykle schovávaš knižky? 
Do knižnice :D 

Vedela by si o lepšom mieste?
V mojom náručí :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.