nedeľa 14. septembra 2014

The Opposites books TAG

Well... Už dávno som sa na tento TAG chystala, len som naň vkuse zabúdala. Ani neviem, kto je jeho autorom, objavil sa už ale na mnohých blogoch. A ja som si ho uložila, povedala si, že sa k nemu raz vrátim a až doteraz nejako nevydalo. Uhm... Nevadí, všetci sme sa toho dočkali, už je to tu.


Prvá a posledná kúpená kniha
Uhm... Nemám šajnu, aká bola moja prvá. Harryho Pottera som dostala na Vianoce... Možno Najlepšie kamarátky od Wilsonovej? Tú autorku som kedysi zbožňovala a túto knihu som čítala miliónkrát. Alebo Super škola 2? (Mala som ju ešte o čosi skôr ako jednotku. Aj som ju skôr čítala :D)
Našťastie si aspoň pamätám poslednú kúpenú knihu, tou je Šachovnica bohov, na ktorú sa veľmi teším. Plánujem si kúpiť teraz niečo k meninám, ktoré som mala, ale ešte netuším čo. Takže toto:D


Lacná a drahá kniha
Umm... Tak trebárs Koberčania, tých mali u nás v Priore za euro. No neberte to!
A drahá? Keď ja som už tak dlho nekupovala knihu za plnú cenu. A väčšinou sa snažím pohľadať čo najlacnejšiu sumu... Takého Harryho Pottera či Twilight som podostávala, Harry Potter a filmové čary vymenila, Hru o tróny dostala ako recenzák... Navyše nezvyknem kupovať knihy nad povedzme 15 eur a ani za takú sumu som si asi nekúpila jednu knihu... Sakra.
Ale mám dojem, že Meno hviezdy som kúpila akosi draho. Že sa to dá zohnať aj omnoho lacnejšie. Asi jediný krát, kedy som šla do kníhkupectva s tým, že mám peniaze, chcem si niečo kúpiť, ale nemala som najmenšiu šajnu čo. Inokedy sa trebárs rozhodnujem medzi pár knihami, ale tu som proste nemala žiadnu predstavu. Ani neviem, prečo napokon vyhrala táto :D
Snáď sa mi teda aspoň bude páčiť :D

Kniha s hlavnou hrdinkou a kniha s hlavným hrdinom
Tu som v podstate zobrala prvé knihy, ktoré som zbadala :D Sophronia je skvelá hrdinka dokonalej knižky. 
No a Percyho zbožňujem. 
Napriek nízkemu veku oboch sú proste skvelí a vôbec mi na ich veku nezáleží :D




Pomaly a rýchlo čítaná kniha
Priechod som čítala tak dva týždne, nebavilo ma to. Vôbec. Nakoniec som však prečítala aj dvojku a tá bola o moc lepšia. 
Tyrion je knižka tak na desať minút. Sú to len hlášky, jedna na každej strane, takže to je prečítané raz-dva. A takou knihou je aj Ustričková smutná smrť a iné príbehy od Burtona či All my friends are dead :D




Kniha so škaredou a krásnou obálkou
Obálka štvrtého dielu Artemisa je hrozná. Nech si každý hovorí čo chce, tak obal predáva. A na základe tejto obálky by si knihu kúpilo minimum ľudí. Ako dobré, že obsah obalu nezodpovedá. 
Krásnych obálok mám naozaj veľa a vybrať najkrajšiu sa nedá. Milujem však obálku Rezistencie, tá je kúzelná. 





Medzinárodná a národná kniha
 Throne of glass je moja najnovšia kniha v angličtine a preto je pre túto kategóriu skvelou voľbou. Strašne moc sa na ňu teším.
Mariotovi dediči sú moja srdcovka, dostala som sa k ním náhodou a okamžite sa zamilovala. Pokiaľ chcete niečo fakt skvelé slovenské, tak je táto séria výbornou voľbou! :)




 Tenká a tlstá kniha
Radeček má len deväťdesiat strán a je to dôkaz toho, že aj malé môže byť dobré skvelé. Úsvit je oproti tomu taká obrovská bichla. Ale páčila sa mi zo série najviac :)







Príliš akčná a príliš romantická
Harry Potter je úžasný, obzvlášť v tejto sedmičke sa neustále čosi deje. No a Nádej, aj prvý diel Beznádejná boli neskutočne romantické a presladené. Mne sa tie knihy síce páčili, ale nebola som z nich taká paf, ako väčšina ľudí. Proste nemám rada strašne sladké a romantické knihy. 




Literatúra faktu a fikcie
Jaký to odborný svět je odborná knižka, ale napísaná tak dobre, že ma to proste bavilo a bolo to aj pochopiteľné. Chvalabohu. Inak by som z nej nič nemala. 
Pri fikcii som nemala problém niečo nájsť, pretože väčšina vecí, ktoré čítam je proste fikcia. No A Cinder je úžasný príklad. A fantastická kniha. 




Kniha, ktorá ma rozveselí a kniha, ktorá ma rozosmutí
Na Analfabetke sa proste nedá nesmiať. Tá kniha je proste výborná a strašne moc vtipná. Jedna z najlepších kníh za tento rok. 
Mariotovi dediči sú jedna z dvoch kníh, ktoré ma dokázali rozplakať, ten koniec je proste strašne smutný...




4 komentáre:

  1. Pekne vypracovaný TAG. :) Mariotovi dediči sú fajn, síce som prečítala len prvý diel ale hodnotím ju super. Bohužial neviem zohnať tretí diel na predaj. Musím ho nájsť. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.