sobota 6. decembra 2014

On my wishlist 66


Dnes som chcela napísať nejaký zmysľuplnejší článok. Trebárs ďalšiu Hrejivú výzvu. Po tom, čo som mala asi dve hodiny zapnutý Word, napísala som dve vety a viac som sa k tomu nedostala, som si to rozmyslela. Nabudúce :D
Takže Wishlist.
Tentokrát to budú anglické knihy. Tie, ktoré mám vo Wishliste na Book depository a mám v pláne si ich naozaj zohnať. Podľa možností čo najskôr :D



Na túto knihu ma veľmi intenzívne nahovárala Vendea. A potom ma začala čím ďalej lákať. (Tá kniha, nie Ven :D) Lenže som sa k jej kúpe ešte akosi nedostala. A nedostanem. Lebo ak mi ju nepošle Knižíšek, tak mi ju sľúbila Naty k neskorým Vianociam :3


Táto kniha vyzerá naozaj dosť dobre. A nielen preto, že som sama Fangirl :D Proste ma zaujala. Veľmi. Viac ako Eleanor a Park (hoci na to sa tiež čoskoro chystám :3)


Kniha, ktorú napísal jeden z mojich najobľúbenejších hercov? Navyše YA, ktorá vyzerá perfektne? To proste musím mať! 
A to nespomínam, že tá obálka je skvelá :3

18 komentárov:

  1. We Were Liars a aj Fangirl som čítala - obe sú perfektné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. We Were Liars i Fangirl doma mám a obě jsem četla. Fangirl byla naprosto úžasná a We Were Liars se mi také moc líbilo, i když je to hodně zvláštní kniha. O té poslední jsem ještě neslyšela, ale jdu si o ní zjistit víc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. We were liar a Fangirl ma naozaj zaujali. Všetci o nich básnia a dúfam, že ježiško ma poteší na tieto Vianoce aj s nimi.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fangirl mám doma, momentálně jen čekám na příležitost se na ni vrhnout. A tu Barrowmanovu knížku budu asi muset taky uvážit... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si sa nepochválila :D Ale aj ja ju chcem, si ju musím pri najbližšej príležitosti objednať :D

      Odstrániť
  5. Pokud se mi bude líbit Eleanor a Park, tak si určitě počkám na české vydání Fangirl ( snad nechají originální název, protože si neumím představit, jak by to vypadalo v překladu :D). We were liars mě taktéž zaujalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V slovenčine sa to bude volať Fanúšička, takže to odmietam čítať v preklade :D A myslím, že aj v češtine to tak bude :D

      Odstrániť
    2. To jako vážně? Asi si ji budu muset sehnat v angličtině :D

      Odstrániť
    3. Ja si to tiež vravím :D Ale možno vám nechajú pôvodný názov, uvidíš :D

      Odstrániť
  6. Fangirl bych si taky chtěla přečíst, ale nejspíš počkám, než bude přeložena :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nie. Odmietam čítať čosi s názvom Fanúšička :D

      Odstrániť
  7. We were liars je neskutočná kniha, ak si dokážeš vychutnať skvele prepracovaný literárny štýl a dokážeš v angličtine vnímať detaily. Rozhodne doporučujem všetkými desiatimi na rukách aj nohách :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, pripíšem si ťa na zoznam ľudí, podľa ktorých si to musím nutne prečítať. Dosť sa rozrastá :D

      Odstrániť
  8. O té poslední jsem ještě neslyšela, ale ty ostatní mám taky na wishlistu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na Were We Liars mě taky nalákala Vendea a já se nemůžu dočkat až u nás kniha vyjde. Na Fangirl se také těším, ale první si plánuji přečíst Eleanor a Park. Ale když se kolem Fangirl chodila v knihkupectví, málem jsem si jí koupila, i když neumím moc dobře anglicky :D
    Hollow Earth vypadá fantasticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si to chcem prečítať v angličtine :) A na Eleanor sa chystám. Hneď ako dočítam moju terajšiu knihu :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.