streda 25. marca 2015

Perfect couple 2015 - Loki vs. Aaron Warner


Som rada, že je minulý duel za mnou. Popravde... jeden pár lepší ako druhý. Nakoniec však vyhrali Travis + Abbey, no úprimne dúfam, že v ďalšom kole vypadnú. U Madžgy zas vyhrali Will + Tessa. Bolo to dosť tesné, len jeden hlas rozdiel!
No a teraz... teraz si poriadne nadávam. Normálne by som sa mohla sťažovať a hovoriť... kto sakra vymyslel tak blbé duely?! lenže z väčšej časti je odpoveď ja. A to ma naozaj neteší. Lebo... To som naozaj nemohla myslieť na to, že z toho duelu musím pri hlasovaní jedného z nich vybrať? Ja ich chcem oboch!


Madžgy zas proti sebe stoja Mercy + Adam a Elizabeth + Darcy. Aspoňže tu mám jasného víťaza :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.