piatok 3. júla 2015

Hitparáda kníh - jún



Najlepšia kniha
The Duff (Kody Keplinger)
Od tejto knihy som veľa neočakávala. Zvyčajne sa mi podobné knihy moc nepáčia. Ale toto bola výnimka. Bolo to veľmi čtivé a vtipné, ešte aj postavy skvelé. Celkovo sa mi to veľmi páčilo, aj keď anotácia znie ako najväčšie klišé ever. 
Recenzia TU



Najhoršia kniha
Rubínový kruh (Richelle Mead)
Keď si pomyslím, aké boli prvé tri diely skvelé, chce sa mi plakať. Čo potom Richelle porobila... Mala skončiť po tých troch dieloch a ušetrila by ma tejto nudy.
Recenzia TU.




Najväčšie prekvapenie
The Duff (Kody Keplinger)
To, ako som si túto knihu zamilovala ma udivuje ešte aj teraz. Treba prečítať! 







Najväčšie sklamanie 
Vodopád (Lauren Kate) 
Knihy tejto autorky sú takou mojou guilty pleasure. Slza sa mi veľmi páčila, takže na túto knihu som sa veľmi tešila. Ale podobne ako PP, bolo aj toto strašne nudné. Doteraz netuším, čo sa tam vlastne udialo...
Recenzia TU.




Najoriginálnejšia kniha
100 Ghosts: A Gallery of Harmless Haunts (Doogie Horner)
Aj keď vlastne nemala príbeh. Ale tie obrázky boli úžasné a rozhodne nemôže nikto povedať, že by autor nebol originálny.






Najnapínavejšia kniha
Smrť panien (Jeffrey Eugenides)
Asi žiadna kniha, ktorú som v júni čítala, nebola veľmi napínavá. Teda možno Úsvit, ale ten som čítala už veľakrát, takže to vlastne napínavé nebolo.
Čo sa týka tejto knihy, tak by ste podľa anotácie povedali, že tie sestry postupne poumierajú počas knihy. Nie, že budete čakať tak dlho na smrť zvyšných štyroch. A nakoľko som na to čakala skoro celú knihu, svojim spôsobom to napínavé bolo.
Recenzia TU.

Najnudnejšia kniha
Rubínový kruh (Richelle Mead) 
Vodopád či toto? To je dilema! Ale vo Vodopáde sa niečo stalo aspoň na konci. Tu nič. Vlastne si z tejto knihy nepamätám absolútne nič a to som ju dočítala pred mesiacom! To je docela smutné, nie? Asi si nebolo čo pamätať...





Najromantickejšia kniha 
Úsvit (Stephenie Meyer)
Eh... asi toto?







Najočakávanejšia kniha
Vodopád (Lauren Kate)
Prvý diel sa mi veľmi páčil a ja som sa veľmi tešila na pokračovanie. Vôbec nebolo na čo...

Najkrajšia obálka
...Ale aspoň to má nádhernú obálku.


Najškaredšia obálka
Sputnik, má láska (Haruki Murakami) 
Nie, naživo to nie je o nič lepšie.







Hrdina mesiaca
Edward Cullen - Midnight sun
Ok, neverím, že toto píšem. Ja ho vlastne moc nemusím. (Hoci predovšetkým kvôli Patizónovi), ale v Midnight sun bol naozaj moc fajn. Ma dosť mrzí, že tú knihu autorka nedopísala.





Hrdinka mesiaca
Caitlin Moranová - Morantologie
Vôbec nevadí, že to nie je hrdinka. Tá ženská je absolútne skvelá! Strašne by som sa s ňou chcela raz stretnúť :3 Určite by to bol skvelý zážitok!
Recenzia TU.





Pár mesiaca
Bianca + Wesley - The Duff
Tí dvaja boli ako dve časti jedného celku. Dokonalý pár, neskutočne sa k sebe hodili. 

4 komentáre:

  1. The Duff bych si hrozně ráda přečetla. Film jsem viděla a moc se mi líbil. :)Reading With Lucy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa strašne teším na DUFF, ale ten film bol des, v podstate nič sa tam neudialo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.