piatok 21. augusta 2015

Glee TAG

Okej, síce to nemá s knihami nič spoločné (ale mali v škole knižnicu :D), no trošičku závisláčim na Glee a hoci som to už minulý pondelok dopozerala, dnes je mesačné výročie, čo som to začala pozerať :D A našla som tento úžasný TAG, tak som si povedala, že ho spravím :3 Našla som ho na tomto blogu.
Upozorňujem, že to obsahuje nejaké spoilery, ak ste to nevideli ešte celé. Takže vás varujem.
A jop, je divné, že najprv sa pýtajú na tretiu a potom na druhú sériu, ale za to ja nemôžem :D


1. Najobľúbenejšia mužská postava? 
Mojou najobľúbenejšou postavou z celého Glee je Kurt <3 Je úžasné čo sa z neho stalo po tom všetkom, čo si prežil a akým silným sa stal. Ale páčil sa mi odzačiatku. Bol roztomilý, úžasný a veľmi inšpirujúca postava :3

2. Najmenej obľúbená ženská postava?
Becky. To je moja najmenej obľúbená postava vôbec. Bola to krava a bez Sue by nikdy nič nedokázala a neznamenala. Nehovorím to kvôli jej postihnutiu, ale kvôli jej povahe. 

3. Obľúbený pôvodný song? 
Teraz neviem, či Loser like me alebo Get it right. Obe zbožňujem. Ale Loser like me sa mi páči hlavne tá verzia z piatej série, čo spievali len Blaine, Tina, Artie a Sam. 



4. Obľúbený diel z 1. série? 
1x20. Neviem ako sa volala (a nechce sa mi to hľadať), ale spievali tam pesničky Lady Gaga, chodili tam v jej kostýmoch a je odtiaľ táto dokonalá hláška :3


5. Obľúbené priateľstvo v seriály? 
Hmm... Asi Kurt a Finn. Bol to taký krásny priateľsko-súrodenecký vzťah. Prípadne Kurt a Rachel, hoci to ani netuším, kedy sa vlastne stali takými priateľmi :D 

6. Obľúbené skupinové číslo z 1. série? 
Don´t stop believing. Milujem tú pesničku a hoci ju spievali v celom seriály niekoľkokrát, tak prvá verzia je proste najlepšia :3
A tesne za tým je samozrejme Run Joey Run a Total eclipse of the heart...




7. Obľúbený párik seriálu? 
Akože... Len jeden?! Veď Klaine, Brittana, Finchel, Puck s Quinn... No dobre, fajn. Klaine. Milujem tých dvoch spolu, ich rozchody mi vždy lámali srdce. 

8. Epizódu venovanú komu by si chcela vidieť? 
Alice Cooperovi! Má úžasné songy a v celom Glee bol jeden. A to má aj lepšie.

9. Obľúbený duet z 1. série? 
Defying gravity. Milujem ten song. Viac sa mi síce páči samostatne v Kurtovom podaní, ale aj spolu s Rachel je to dokonalé. A tak koniec-koncov, ona spevom nemôže nič pokaziť :D Ale nakoľko to bol skôr súboj ako duet, tak No air. Lepšie ako originál :) 



10. Obľúbená hosťujúca hviezda? 
Gwyneth Paltrow. V Avengers či Iron manovi ju nemusím, ale ako Holly Holidays bola absolútne perfektná. A samozrejme Demi, ale tú zbožňujem aj pomimo. 

11. Obľúbené sólo z 1. série?
Don´t rain on my parade od Rachel, samozrejme. Absolútne dokonalé :3 A I´ll stand by you.



12. Obľúbený dospelý? 
Asi Sue. Niekedy to preháňala a občas som nevedela, či ju mám rada, alebo nie, ale rozhodne to bola zaujímavá a skvelo spravená postava so super hláškami.

13. Obľúbený song od Warblers? 
Keď ja si pamätám len Teenage dream...


14. Najmenej obľúbená epizóda? 
Napadá ma len to o Justinovi Bieberovi, to bolo poriadne divné a desivé. 

15. Song, ktorý by som chcela aby bol v seriály? 
Have you ever needed someone so bad od Def Leppard. Ten by sa tam skvelo hodil. Prípadne niečo od Lany del Rey, Avantastie, starého Helloweenu či toho Alice Coopera.



16. Postava s ktorou som sa najviac stotožňovala? 
Asi pri každej sa niečo nájde, ale najviac? Fakt neviem. Kurt? Tina? Rachel? 

17. Obľúbená hláška zo seriálu? 
Tá, ktorú som spomínala v štvrtej otázke :D 

18. Obľúbený duet z 3. série? 
Smooth criminal. Nie som fanúšička Michaela Jacksona, ale toto v ich podaní bolo proste dokonalé. 


19. Najmenej obľúbená mužská postava? 
Uhm... Sebastian? 

20. Koho som chcela vidieť hosťovať v seriály? 
Niekoho z mojich britských lások. Toma Hiddlestona, Benedicta Cumberbatcha, osadenstvo z Doctora Who...

21. Scéna, ktorá ma rozosmiala? 
Už ani neviem... ale bolo ich určite veľa :D

22. Obľúbená časť z 3. série? 
Krásne bolo, ako vyhrali Nationals :3

23. Postava, ktorú by si chcela vidieť viac. 
Puck bol v posledných troch sériach zúfalo mal. A už ani nemal tie super vlasy...
Ale inak aj hosťujúce hviezdy ako Demi a Gwyneth.

24. Obľúbený skupinový song z 3. série? 
I kissed a girl? Spievali to síce predovšetkým Rachel so Santanou, ale zapájali sa aj ostatní. To by sa mohlo rátať?


25. Postavu, ktorú by som rada hrala. 
Jednoznačne Brittany. Je super a skončí so Santanou :3

26. Najmenej obľúbený dospelý v seriály? 
Terri, Willova prvá žena. Protivná ženská.

27. Najmenej obľúbený herec? 
Myslím, že tam nehral nikto, koho by som neznášala. Hoci teda Darren mi bol spočiatku nesympatický, ale potom som si ho obľúbila. Tak ja neviem... Sarah Jessica Parker? Tá mi bola vždy nesympatická.

28. Najmenej obľúbený pár? 
Blaine a Korofsky. To akože čo malo byť? To bol najväčší šok z celého Glee. Nesmierne divné a proste ne-e,

29. Obľúbený Glee obrázok? 
Z mojej najobľúbenejšej epizódy. Zatiaľ z jedinej, ktorú som videla dvakrát :3 To bolo proste nádherné :3


30, Obľúbené sólo z 3. série? 
Tak asi Fighter of Blaina a Greatest star od Kurta.



31. Obľúbená ženská postava? 
Santana. Je absolútne perfektná a neskutočne sexy :3

32. Obľúbená epizóda z 2. série? 
Born this way, to bolo skvelé :3


33. Kto by si zaslúžil dostať ľadovou drťou? 
Sebastian. Po tom, čo spravil Santane a Blainovi. Ale na druhej strane som ho nemohla neznášať, vo Flashovi ho mám rada :D

34. Scéna, ktorá ma rozplakala. 
Čo scéna, pri celej epizóde som revala. Rozlúčka s Finnom... Zbožňovala som ho, je ho strašná škoda... :(


35. Obľúbený duet z 2. série? 
Asi Don´t you want me. Bolo to weird, ale ich hlasy spolu ladia.


36. Scéna, ktorá ma rozhnevala. 
Keď vrátili Korofského do školy po tom, čo sa Kurtovi vyhrážal a Kurt musel odísť zo školy.

37. Najmenej obľúbené vystúpenie? 
Ktorékoľvek, kde Will rapoval. Proste nie.

38. Obľúbené sólo z 2. série? 
Get it right od Rachel :3

39. Obľúbené spoločné číslo z 2. série? 
Marry you. Absolútne perfektné číslo z nádherného dielu :3


40. Čo by si chcela, aby sa v budúcnosti stalo? 
Aby sa natočila ešte aspoň jedna séria. Je strašné vidieť naraz taký skvelý seriál a nemôcť sa tešiť na ďalšie diely...

****************************************************************

A nakoľko po tretej sérii už otázky nie sú, tak som sa rozhodla ukázať svoje obľúbené pesničky aj zo zvyšku seriálu. (Aj tie, čo sa mi už nezmestili do odpovedí.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.