štvrtok 26. novembra 2015

Nestačila vám Krásna katastrofa? | Chodiaca katastrofa

Autor - Jamie McGuire
Originálny názov - Walking disaster
Séria - Krásna katastrofa
Diel - 2/2
Vydavateľstvo - Fortuna libri
Rok vydania - 2014
Väzba - hardcover
Počet strán - 376
Hodnotenie na Goodreads - 4,25 /124 960

Anotácia
Každý príbeh má dve strany. V Krásnej katastrofe Abby rozpovedala tú svoju. Teraz sa na príbeh pozrieme Travisovými očami, ako ho prežíval a videl on, muž s večným nepokojom v duši.
Prečo je Travis Maddox postrach mužov a idol dievčat a žien? Prečo sa večný bitkár, nespútaný divoch a nenapraviteľný sukničkár napokon rozhodne milovať len jedno dievča?
TRAVIS stratil v detstve matku, jedinú ženu, ktorá ho bezvýhradne milovala. Vyrástol s bitkárskymi bratmi a s otcom, ktorý hľadal útechu v alkohole. V ranom veku si predsavzal, že nebude korisťou, ale lovcom.
A potom stretol Abby Abernathyovú...
ABBY je kombinácia nevinnej krásy a hriešnej minulosti. Vníma Travisa inak ako ostatní a nemieni sa mu vrhnúť okolo krku, lebo vie, koľko spolužiačok prešlo jeho posteľou. Lenže ani ona sa neubráni, keď medzi nimi preskočí iskra.
 


***

Krásnu katastrofu som čítala už strašne dávno. Tak dva-tri roky dozadu? Nakoľko to však bola moja prvá new adultka a moc sa mi páčila, uviazla mi v pamäti. Potom som však kdesi počula, že toto sa ani veľmi neoplatí čítať, nakoľko je to rovnaký príbeh, len očami Travisa. A ja som to nemala v pláne. 
Ale potom som prečítala Sladké zabudnutie a zrazu som zatúžila si prečítať všetky tieto jej knihy. 

Abby mám veľmi rada. Robila síce hlúpe rozhodnutia, ale aj tie mali viac-menej svoje opodstatnenie. Inak to je veľmi sympatická baba s netradičnou minulosťou. Navyše si ako čitateľka naozaj vážim, že to nie je ďalšia z radu ufňukaných a blbých hrdiniek. 
Povedzme, že bratia Maddoxovci majú svoje čaro, vďaka ktorému si ich nejde nezamilovať. Travisa mám rada, to áno. Je skvelý, no napriek tomu mi vadila častokrát jeho povaha, keď sa správal ako magor. Tie reakcie k nemu v podstate patria a je to časť jeho, čo beriem a zmierila by som sa s tými jeho výbuchmi hnevu a celkovo iracionálnym chovaním, pretože bolo proste vidieť, že ju veľmi ľúbi. Ale tá jeho žiarlivosť bola na mňa proste moc. Fajn, občas dôvod mal, ale väčšinou nie. 
Z toho dôvodu u mňa jednoznačne vedie Trent, ktorého docela veľká prítomnosť v tejto knihe ma nesmierne potešila. 

Viete čo? Možno to nebol nový príbeh a z jednotky som si ho pamätala dosť dobre, ale dostatočne som si ho užila. Príbeh Abby a Travisa bol aj po druhýkrát výborný, oni sú vynikajúca dvojka. Majú úžasnú chémiu a nesmierne sa k sebe hodia. A znova som trpela pri tom množstve strán po Vegas.
Navyše je to skvelá oddychovka, pretože autorkyn štýl je veľmi svižný a príjemný. Dokázala ma pri príbehu udržať a ja som rýchlo prevracala stránky.  Bolo to milé a pekné.
Napriek tomu, že sa mi to páčilo, to nebolo dokonalé. Niečo mi k tomu chýbalo a tak Sladké zabudnutie u mňa stále vedie. Ale ten epilóg...! Ten bol proste wow.
Ja sa teraz veľmi teším na prečítanie Nádhernej svadby a zvyšné diely bratov Maddoxovcov. 


Za knihu ďakujem internetovému kníhkupectvu Pre školy.
Vy si ju môžete objednať TU.
Kam ďalej? 

2 komentáre:

  1. Teraz si ma úplne navnadila až nato, že ju nemám a som na mizine😁, Vianoce😔

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, Vianoce sú záchrana :D Ja mám vďaka nim ilustrovaného Harryho, takže yay! :3

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.