streda 10. januára 2018

Koniec sveta sa blíži...

Aby ste vedeli, toto je článok, nad ktorým som premýšľala už pár mesiacov. A toto je druhý (snáď aj posledný) pokus napísať ho. Skrátka všetko musí raz skončiť a výnimkou nie sú ani blogy.

Keď som si pred vyše 5(!!!) rokmi zakladala blog, ani sa mi nesnívalo, ako dlho bude súčasťou môjho života. Bol so mnou celú strednú, rok na vysokej, dva mesiace vo Švédsku... 
Priniesol do môjho života toho tak veľa, že keby chcem všetko a všetkých vymenovať, boli by sme tu do zajtra. Nikdy som rozhodnutie založiť ho neoľutovala.

Žiaľ, robím to už veľmi dlho a už ma to nebaví a nenapĺňa tak ako kedysi. Minulý rok som zrecenzovala tak 3-5 kníh, ktoré neboli recenzáky, lebo sa mi proste nechcelo robiť niečo navyše, moje nápady ostali len ako koncepty (niekedy ani to nie). Skrátka, nútiť sa do toho nebudem, radšej sa sústredím na iné veci. 

Tým nehovorím, že toto je zákonite posledný článok, ktorý sa na blogu kedy objaví. Môže byť, nemusí. Možno neodolám a trebárs si vypýtam niečo na recenziu, keď to budem veľmi, veľmi chcieť. Možno po nejakej dobe budem mať chuť sa k tomu vrátiť, to fakt netuším.
Zatiaľ sa plánujem realizovať na Facebookovej stránke a Goodreads, takže ak ma tam zatiaľ nesledujem, odporúčam to napraviť :) 

Všetkým veľmi pekne ďakujem za obrovskú podporu počas tých rokov, veľmi si to vážim ❤


(Inak, na (do)vysvetlenie názvu - kamarátka povedala, že sa zrejme blíži koniec sveta, keď MNE sa už nechce blogovať. Ak sa tak stane, vzdávam sa všetkej zodpovednosti.)

12 komentárov:

  1. Držím ti teda palce Maťa :). Mrzí ma, že svojim spôsobom končíš, no chápem ťa. Je to strašne dlhá doba a myslím, že ti aj dobre padne si čítať len tak pre radosť. Snáď teda ešte niečo pribudne... No vďaka ti za všetky príspevky/recenzie. Veľa šťastia :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za tu spoustu krásných recenzi i ostatní články. Ať se daří ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak já teda brečím i tu, ale... chci ti říct, že mám tě ráda, že miluji tě jako blázen! ♫ ♫
    Buď svá a dělej věci pro radost. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaaaaj :-(
    Tak nech sa Ti darí, nech si v živote šťastná a nikdy nestratíš chuť do čítania :-) Ja budem pevne dúfať, že sa tu raz za čas objaví nejaký ten článoček... nemôžem si pomôcť, ale tento blog bol veľmi dlho mojím obľúbeným.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem <3 Ďalšie články zatiaľ nemôžem sľúbiť, ale na FB a Goodreads pokračujem, tak ma sleduj tam aspoň :))

      Odstrániť
  5. Trochu neskoršie, ale aj tak. Tvoj blog bol pre mňa prvým knižným blogom a je mi to ľúto, že končíš, ale nech sa ti darí aj ďalej a verím, že raz sem ešte nejaký pozitívny článok pribudne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tým prívlastkom "pozitívny" si ma obrala o dobrú polovicu možností na články :D :D
      Ale ďakujem :3

      Odstrániť
  6. Och, škoda, tvoje recenzie som čítala naozaj rada, aj keď si o mne asi ani nevedela :D Ale tak držím palce, treba robiť, čo ťa baví a dúfam, že sa sem raz vrátiš, hehe. A ak nie, tak ti želám, aby sa ti darilo vo všetkom, čo sa odhodláš v živote robiť :) A nech prečítať ešte veľa kníh, hehe <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tvoj komentár hodilo do spamu (čo som doteraz ani netušila, že to v Bloggeri existuje), takže ma mrzí extrémne neskorá odpoveď, každopádne ak by ťa to ešte zaujímalo... som späť :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.